piątek, 13 czerwca 2014

Kolorowanka Art - ręcznie malowane cuda

Przed Nami Dzień Ojca, a za Nami Dzień Matki. Zawsze pojawia się ten sam problem co kupić? Dezodorant, perfumy, inne kosmetyki, czkoladki? Ja na Dzień Mamy podarowałam kubek ręcznie malowany z napisem jaki tylko sobie wymyślę. I co najważniejsze nie jest napisane KUBEK MAMY, tylko jest użyty zwrot Mamusia - ponieważ od małego tak właśnie się zwracam do Mamy, a do taty - Tatuś. Już wcześniej czaiłam się na produkty od Kolorowanka Art , aż wkońcu przyszedł ten moment kiedy się zdecydowałam i nie żałuję! Kubeczki są solidnie wykonane i co najważniejsze jest w nie włożone coś od siebie i są wyjątkowe - drugiego takiego samego nie znajdziemy, bo zawsze obrazek, czy też napis wyjdzie troszkę inaczej. Ja skusiłam się na kubki z podgrzewaczem, ponieważ znając moją mamę i teściową to kawa, czy herbata pita jest bardzo długo, więc to był strzał w dziesiątkę. Mamusie mają swoje właśne kubeczki i przede wszystkim w chwili kiedy rozpakowały prezent pojawił się uśmiech na twarzy, bo jaka mama nie nie chciałaby dostać kubeczka pod hasłem "Dla kochanej Mamusi". Myślę, ze tatusiowie też by byli zadowoleni z takiego kubka, a Kolorowanka Art ma szeroki asortyment i napewno znajdziemy coś dla siebie.  Nie wiem czy ma w ofercie kufle do piwa, no ale myślę, że z tym nie byłoby problemu. Z czystym sumieniem mogę polecić. Ja długo się zastanawiałam, aż wkońcu się zdecydowałam i nie żałuję. Teraz czaję się na poduchę, albo alfabet, no ale wiadomo najpierw skarbonka musi się napełnić :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz