piątek, 5 września 2014

Magia kartek okazjonalnych

Jutro wybieramy się na wesele. Dwa miesiące temu wpadła mi w oko kartka ślubna, która chwyciła moje serce i odrazu zamówiłam podobną. Troszkę się bałam, bo nie zawsze produkt ze zdjęcia w rzeczywistości okazuje się tym co widzieliśmy, ale tym razem byłam bardzo pozytywnie zaskoczona. Zamówiłam wtedy trzy kartki, jedną na chrzciny, drugą na ślub, a trzecią wygrałam w licytacji - urodzinowo/imieninowa. Szczerze? Myślałam, że nie będą warte swojej ceny, ale poprostu dziś kiedy mam je w ręku, kiedy patrze na nie i nie mogę oderwać wzroku powiem że są warte więcej! Kartki są wykonane z sercem, starannie, z największej jakości produktów.  Papier w środku jest błyszczący i gruby, więc nie porowie się przy pierwszej lepszej okazji.  Bije od nich to coś! Zdjęcia nie oddają tej magi, która jest w nich. Bardzo często zamówiony przeze mnie produkt okazywał się nie takim jakim oczekiwałam, ale tym razem przewyższył moje oczekiwania. W tym miejscu chciała bardzo podziękować AGAT Design za te cudowności i za to, że w dniu jutrzejszym podaruje młodym kartkę nie byle jaką, kupioną w pośpiechu, ale taką w którą włożone jest serce i to widać gołym okiem. 
Dziś zaprezentuje Wam dwie kartki. Ślubną i urodzinowo/imieninową. Odrazu mówię, że zdjęcia naprawdę nie pokazują tego co zobaczymy kiedy będziemy mieli kartkę w dłoniach. 





4 komentarze:

  1. Piękna kartka ślubna, na pewno będzie wyróżniać się pośród innych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie nietuzinkowe kartki. Mają magię!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna jest, Dziękuję za miłe słowa,
    a co do poduchy zawsze możesz zamówić u mnie to ci uszyje :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń