wtorek, 2 września 2014

Doskonałek w wersji dresowej.

Dres, to najwygodniejsze ciuchy jakie mogły zostać stworzone. Wiele razy się zastanawiałam, dlaczego ktoś kto kupuje dres dla dziecka patrzy na jego jakość, wkońcu jest on stworzony do tego aby go ubrudzić i nie przejmować się nim za bardzo. Aż przyszedł czas kiedy to  zostałam mamą i w szafie mojej córki przewinęło się już kilka par dresów. Jedne zagrzały miejsce na dłużej inne po jednym nałożeniu nie były już nakładane ani razu, a to dlatego, że po prostu nie dało się ich nosić. 
Dzisiaj chciałabym polecić Wam te które się u Nas sprawdziły, i które Amelka uwielbia, a ja jestem szczęśliwa bo nie posłużą nam jedne sezon...

Pierwszy z nich, to ostatni nabytek, który pojawił się u nas dzięki udziałowi w konkursie.
Komplet od  Dress you up




Drugi dresik Amelka dostała od Babci, jest on zakupiony w Tchibo.




Oba przedstawione dresy możemy z czystym sumieniem polecić, a także dresy z Lidla, których zdjęć niestety nie posiadamy. 

Zastanawiacie się pewnie z jakich dresów nie byliśmy zadowoleni? A no z dresów Pepco - po pierwszym praniu wyglądały jak nie powiem co...

A czy Wy macie jakieś swoje sprawdzone dresy dziecięce?


9 komentarzy:

  1. Dres fajny jest :D
    A tak na poważnie, to ciekawa jestem bardzo jakości Dress you up. Ja przerabiałam , tylko Next , Tesco i Juicy Couture. Wszystkie wypadły dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jakość Dress you up narazie się sprawdz i bez zastrzeżeń, zobaczymy jak po kolejnych praniach...

      Usuń
  2. Ten pierwszy wyjątkowo mi się podoba. :) Może i my się skusimy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Na zdjęciu nie wygląda tak rewelacyjnie, ale na żywo - BOMBA!

      Usuń
  3. O rety, pierwszy jest wspaniały! Bardzo dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny ten pierwszy dresik. My mieliśmy w tamtym sezonie czapkę z dresówki zrobioną przez koleżankę, w tym roku chyba zamówię rozmiar większą, sprawdziła się rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My mamy też czapki z dresówki i chyba są one najlepszymi czapkami jakie posiadamy :)

      Usuń
  5. Ja też jestem rozczarowana jakością ubranek z pepco.

    OdpowiedzUsuń